cuina.cat

menjar | beure | viure

  • Comenta

Plats amb fruites

Com ens han dit sempre, per seguir una dieta sana i equilibrada hauríem de menjar cinc peces de fruita al dia. Per a molts, però, sovint aquesta norma no és fàcil de complir pel simple fet de no trobar la manera d'incloure la fruita en els àpats d'una jornada. Amb el menú d'avui us portem la solució: a l'hora de cuinar, introduïu fruita als vostres plats i combineu-la amb altres ingredients, ja sigui carn, peix, amanides i cremes. Els fareu més saludables i lleugers, i us serà més fàcil complir la norma! Proveu-ho amb les fruites més corrents, com pera, poma o maduixes, i aventureu-vos amb els gustos més exòtics com el de la fruita de la passió, la pinya o el coco.

Comparteix
Escriu el teu comentari
Per fer un comentari, has de ser usuari registrat de Cuina.cat. Si encara no ho ets, fes-te'n ara. Recorda que el comentari apareixerà amb el teu nom d'usuari.
 
Subscriu-t'hi
Subscriu-t'hi
Segueix-nos
Segueix-nos
Newsletter
Newsletter
Cuina.cat utilitza 'cookies', tant pròpies com de tercers, per recopilar informació estadística i facilitar l'accés i la navegació als seus usuaris. Si continua navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Més informació
© Sàpiens Publicacions. Tots els drets reservats. C/ Premià, 15. 2a planta. 08014. Barcelona. Tel. 93 634 76 07 Amb la col·laboració de: