Chèque Déjeuner i Sindelantal.com posen en marxa una iniciativa a Internet per rebre el dinar a la feina
cheque
Ràpid i barat. Aquestes són les dues premisses que demanen els treballadors que s’han de quedar a dinar al seu lloc de treball. A Barcelona, Chèque Déjeuner, empresa coneguda per Cheque Gourmet, i la plataforma d’Internet de menjar a domicili Sindelantal.com, proposen una iniciativa en línia que permetrà demanar el dinar i que te’l portin a la mateixa feina.
Les dues companyies han firmat un acord per a la creació d’un portal web, Gourmetadomicilio.es, amb el qual els usuaris de Cheque Gourmet podran demanar el menú des del seu lloc de treball.
Amb aquesta iniciativa l’empresa francesa Cheque Gourmet pretén ampliar el seu ventall empresarial i, també, augmentar les possibilitats de producte del seu públic. En la mateixa línia, Sindelantal.com espera incrementar un 20% la seva base d’establiments en els propers mesos, sobretot en restaurants de Barcelona i Madrid.
En vols més?
Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia