Ja està en marxa Compartir, el nou restaurant barceloní d’Oriol Castro, Eduard Xatruch i Mateu Casañas, que segueix la mateixa filosofia del seu homònim de Cadaqués.
Per dur a terme aquest nou projecte els xefs s’han associat amb Nil Dulcet, que serà el director del restaurant i que va formar part de l’equip de cuina de Compartir Cadaqués des de l’inici i, més tard, va ser el primer cap de cuina de Disfrutar.
Situat al carrer València, 225, al cor de l’Eixample de Barcelona, el local disposa de 550 m2 repartits en tres sales i amb una capacitat per a 80 persones, que podran gaudir d’una experiència gastronòmica a la carta i per compartir, amb una proposta moderna, de producte i amb arrels tradicionals, seguint la mateixa filosofia de Compartir Cadaqués, però sense ser-ne una rèplica, ja que l’oferta és diferent. Això sí, a la carta hi ha clàssics que actualment es troben a Cadaqués, com l’amanida de bleda-rave, el caneló de tonyina, els bombons líquids de xocolata o el coulant d’avellana.