Es tracta del primer festival que promou cuidar-se per dins i per fora
Festival Orgànic
Nodrir-se no només consisteix a alimentar el cos. Des de la perspectiva de la filosofia holística, és també alimentar la ment i l’esperit. Aquesta és la línia de pensament que segueix Orgànic, el primer festival de Barcelona per cuidar-se, inspirar-se i degustar.
El festival, que se celebra els dies 15 i 16 d’octubre al Museu Marítim de Barcelona, vol promoure un estil de vida saludable amb activitats vinculades a l’ecologia, l’autoconsum i la proximitat, així com transmetre coneixements per viure de forma conscient allunyat de la voràgine de la ciutat.
Si hi assistiu podreu veure documentals, practicar meditació, escoltar col·loquis, fer dansa i demostracions de cuina, i també gaudir del mercat gastro i de la mostra de productes naturals. A més, per completar les jornades i seguir aprenent sobre els hàbits per a una vida sana, hi participaran alguns professionals com Pilar Benítez, autora del llibre ‘Siéntete radiante’; el periodista Gaspar Hernàndez; la coach nutricional Núria Roura; l’especialista en Tantra Elma Roura; la directora del Centre FAC Griselda Vidiella; el lama Kutsab Jamyang Dorje, o el xef Javier Medvedovsky.
En vols més?
Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia