El sopar solidari de Vallformosa arriba a la 5a edició
Els beneficis de l’acte es destinen a la lluita contra el càncer
sopar solidari Vallformosa 2012
El celler Vallformosa reuneix més de 280 comensals al sopar solidari que ofereix divendres 12 de juliol a la nit a les instal·lacions de l’empresa vitivinícola a Vilobí del Penedès. Per cinquè any consecutiu, les taules que el celler para en benefici de la lluita contra el càncer s’omplen de convidats que, enguany, han pagat 95 € per la vetllada.
A partir de les 20 h els jardins de Vallformosa s’obriran als assistents, que podran començar a tastar un aperitiu mentre el swing en directe de SandyRiver Jazz Band amenitzarà l’inici de l’acte. A continuació, l’escriptor Jordi Llavina presentarà l’esdeveniment a la cúpula del celler, se celebrarà el sopar i finalment hi haurà una fi de festa amb l’actuació de Terence Hill i Band Spencer.
El 80% de la recaptació d’aquest sopar es donarà a l’Institut Català d’Oncologia (ICO) per finançar el projecte ‘Prevenim el càncer i apostem per la vida’. El 20% restant serà per a l’associació penedesenca Ampert, per finançar el transport dels pacients des del seu domicili fins al centre Duran i Reynals, on reben tractament.
En vols més?
Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia