Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Tast de vins de Falset-Marçà

L'agrobotiga de Cambrils ofereix una degustació de la gamma clàssica de vins de la Cooperativa

Agrobotiga Falset-Marçà

Agrobotiga Falset-Marçà

La botiga de la Cooperativa Falset-Marçà a Cambrils, oberta ara fa tot just un mes, enceta les activitats paral·leles amb un tast de la gamma clàssica de vins. La degustació tindrà lloc aquest dimecres 13 d’abril a les instal·lacions de l’agrobotiga, situada a la plaça del Pòsit.

L’enòleg de la Cooperativa, Jordi Alonso, dirigirà el tast, que començarà a les 19.30 h. L’activitat és gratuïta, però l’aforament està limitat a 12 persones, motiu pel qual cal reservar plaça prèviament a través del telèfon 977 36 50 54.

L’agrobotiga de Cambrils és una aposta de la Cooperativa per consolidar la venda directa de productes de proximitat, tot reforçant el posicionament de l’empresa en el mercat nacional, i a la vegada vol esdevenir un punt de trobada enogastronòmic.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 290

UN REBOST ÚNIC. PLATS PER ASSABORIR ELS PAISATGES DE MUNTANYA DE CASA NOSTRA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Oriol Lagé

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: