Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Torna la Restaurant Week Barcelona

Del 13 al 22 d’abril s’ofereixen menús per 25 € en els 30 millors restaurants de Barcelona

restaurant week

restaurant week

Menjar a La Terrassa del Claris, al Quo Vadis, al Sabor Mediterrani, entre molts altres. Fer àpats amb cuina d’alt nivell a baix cost. Barcelona recupera la Restaurant Week, que incorpora nous establiments com Visual, Comiols, Murmuri, Loidi, Petit Comitè, Osmosis, César Pastor, Restaurant 4 Capellans i el 1898. Alguns d’aquests, guardonats amb estrelles Michelin.

Un 2x1. L’oferta permet gaudir de l’alta gastronomia a l’abast de tothom i alhora contribueix a una causa benèfica. Aquest és el binomi que presenta la Restaurant Week Barcelona durant deu dies. La intenció del projecte és augmentar l’ocupació de la restauració en temporada baixa i col·laborar amb 1 € per cada menú servit amb la Fundació ONCE del Gos Guia i la Fundació Espanyola del Cor.

Quinze mil menús solidaris es van repartir en passades edicions, una xifra que es tradueix en euros per a les entitats benèfiques. La idea de la Restaurant Week va néixer a la ciutat de Nova York el 1995, i el 2012 celebra el 17è aniversari. Ha estat present a més de 100 ciutats del món.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: