Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Calçotades Urbanes al Mercat de la Terra 2018

Cada dissabte dels mesos de febrer i març se celebren les Calçotades Urbanes en el marc del Mercat de la Terra, que té lloc al Parc de les Tres Xemeneies de Barcelona. És una bona oportunitat per tornar a tastar un producte de temporada com és el calçot, molt estimat pel seu sabor singularment dolç i la seva aportació nutricional. La proposta gastronòmica inclou 6 calçots del Consorci de Gallecs, una botifarra de Cal Fusteret, un pa de l'Horno de Santa Madrona i romesco.

Al Mercat de la Terra, els visitants hi poden trobar altres productes de proximitat i qualitat com ara formatges, embotits, fruita, verdura i cervesa artesana. L'espai també pretén ser un punt de trobada i convivència ciutadana, i organitzarà xerrades, tallers, activitats infantils i actuacions musicals.

PREU
7 €

MÉS INFORMACIÓ

Parc de les Tres Xemeneies

Avinguda del Paral·lel, 49

08001 Barcelona (Barcelonès)

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: