Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Diumenges de vins

Com molts caps de setmana, quan arriba el diumenge, l'ajuntament d'Alella ens proposa una de les activitats estrella pels amants del bon vi, 'Els Diumenges de vins' amb l'arribada del 2020, la primera jornada serà el 26 de gener.

L'oficina de Turisme torna a ser, un cop més, el lloc on es realitzarà el tast, que anirà a càrrec del celler de Can Roda. Es podrà degustar la seva deliciosa Pansa Blanca en versió jove i maridar-la amb uns deliciosos tastets del Restaurant La Nau d'Alella, que suposarà una magnífica fusió de la zona DO Alella. El preu de l'activitat, que començarà a les 12 h, és de 8 € i ja es pot comprar al web.

PREU
8 €

MÉS INFORMACIÓ

Web de l'Enoturisme DO Alella
Telèfon: 935 55 45 50
 

Oficina de Turisme d'Alella

Riera Fosca, 2

08328 Alella (Maresme)

93 555 46 50

www.alella.cat/turisme

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 291

ELS PLATS DEL TEU ESTIU

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Els Subirós

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: