Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Nit d’estiu al Cau Feluga

Manlleu està plena de les petjades del pintor i artista Santiago Rusiñol. La Colònia Rusiñol o Cau Feluga, la residència familiar recuperada com a restaurant, en són dos exemples. El dia 28 de juliol se celebra la ‘Nit d’estiu a Cau Feluga’ amb un sopar i concert a la fresca.

Hi haurà bufets de tast, brases, tapes i postres d’Abel Soler i un breu concert de guitarra de la mà de Ramon Dordal. La nit s’acabarà amb uns combinats refrescants de cafè.

Cal confirmar l’assistència abans del 25 de juliol.

PREU
45 €

Colònia Rusiñol

Colònia Rusiñol

08560 Manlleu (Osona)

93 851 38 59

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 291

ELS PLATS DEL TEU ESTIU

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Els Subirós

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: