Masia Serra participa a ‘La Marató’ de TV3 per segon any consecutiu organitzant un tast vertical del seu vi blanc CTÒNIA. El tast serà el pròxim15 de febrer de 2016 al Celler Cantallops d’11 a 14 h.
El tast de vi té les places limitades i va dirigit a professionals, coneixedors i amants del bon vi. Els beneficis del tast vertical estaran destinats íntegrament a ‘La Marató’ de TV3, que aquest any se centra en la diabetis i l’obesitat, dues malalties molt freqüents a Catalunya.
El Tast estarà dirigit per l’enòleg i propietari del celler, Jaume Serra, que descobrirà l’evolució del seu vi blanc més emblemàtic. A l’esdeveniment es farà una degustació de diferents collites, un total de 13 vins, des del més antic, que és de 1999, fins arribar al més recent, que és de 2014. El tast té un preu de 60 €.
L’any passat ja van fer el tast de vins vertical i van degustar 11 collites del vi negre GNEIS. L’experiència va ser molt bona i els assistents van contribuir a la causa de ‘La Marató’ de TV3 amb un import de 1.000 €.