Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Verema en família a Buil & Giné

El final de la campanya de verema s’acosta, i el celler Buil & Giné t’ofereix l’oportunitat de participar-hi a través d’una experiència memorable en família o amb amics. La jornada inclou la visita a les vinyes i la participació en la recollida i la tria del raïm. Durant la visita, es podran conèixer els secrets del Priorat, així com les diverses varietats de raïm de la zona i tot allò relacionat amb l’activitat vinícola. A més, podreu trepitjar el raïm i, si us atreviu, tastar-ne el most in situ.

Després d’un esmorzar amb productes del Priorat, la visita et conduirà a través de les instal·lacions del celler, descobrint tot el procés que segueix el most per convertir-se en el producte final, el preuat vi, que es podrà assaborir en el tast final. Per poder-hi assistir, cal fer reserva prèvia al telèfon 977 83 98 10 o per e-mail a enoturisme@builgine.com. Recorda portar calçat còmode per poder treballar a la vinya i al celler.

PREU
35 adults | 20 nens fins a 14 €

MÉS INFORMACIÓ

Web de Buil & Giné

Celler Buil & Giné

Carretera Gratallops - Vilella Baixa Km 11,5

43737 Gratallops (Priorat)

977 83 98 10

www.builgine.com

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 290

UN REBOST ÚNIC. PLATS PER ASSABORIR ELS PAISATGES DE MUNTANYA DE CASA NOSTRA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Oriol Lagé

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: