Torrons i Mel Alemany ha fet un pas més en la seva filosofia d'acostar un producte com el torró al consumidor a través de la innovació, amb una nova modalitat: el torró al tall, que el comprador podrà rebre, acabat d'elaborar, i consumir-lo a casa en un termini de 24 hores.
Aquesta iniciativa, que serà possible gràcies al servei de la botiga online, s'aplicarà amb el torró tou, i amb el cremat, acabat de fer. El projecte recupera així un mètode tradicional de venda que ja empraven les pastisseries, consistent a vendre el torró al tall, però, en aquest cas, combinat amb les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies, que faciliten l'entrega immediata del producte. A l'hora de produir el torró al tall, Alemany el talla, l'embolica amb paper alimentari (sense elements plàstics) i l'entrega en 24 hores.
Dues noves varietats de torró
Amb el mateix propòsit d'acostar el producte innovador acabat de fer al consumidor, Alemany també ha presentat dues noves varietats de torró per a la campanya de Nadal. Es tracta del torró de crema de cafè, una iniciativa de cobranding amb Cafès Novell, i el torró de bombó cruixent, una reinterpretació del torró popular de xocolata cruixent amb arròs, que, com a tret diferencial, hi incorpora mel seleccionada de qualitat.
Trobareu tota la informació a la pàgina web de Torrons i Mel Alemany.