Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Una Fira del Gall diferent

La nova edició tindrà lloc els dies 19 i 20 de desembre

Gall del Penedès al cabernet amb cebetes, orellanes i bolets

Gall del Penedès al cabernet amb cebetes, orellanes i bolets

El 19 i el 20 de desembre, com cada any, Vilafranca del Penedès celebra una nova edició de la Fira del Gall, una oportunitat perfecta per conèixer de primera mà els productes penedesencs per excel·lència: el gall, el vi i la gastronomia. 

Enguany, la situació sanitària provocada per la covid-19 ha obligat a repensar el format de la fira, que serà virtual, amb una plataforma web que permetrà conèixer a fons tots aquests elements icònics del Penedès i posar en contacte els consumidors i els productors de galls, amb la possibilitat d’adquirir els productes en línia. Així doncs, si voleu comprar a preu de mercat un gall del Penedès per als àpats de Nadal ‒sacrificat, plomat i, si es vol, també tallat‒, al web hi trobareu els criadors. A més, els restaurants de la comarca t'explicaran com pots cuinar plats elaborats amb aviram i hi trobaràs propostes de maridatge amb vins de la DO Penedès.

Si ets de Vilafranca del Penedès podràs apropar-te al mercat de gastronomia de proximitat que tindrà lloc els dies 19 i 20 de desembre a la plaça Jaume I. Podràs adquirir gall del Penedès, vins de la DO Penedès i una oferta gastronòmica que inclourà dotze plats, de preus compresos entre 4,5 € i 9,5 €. Quatre de les receptes estaran elaborades amb gall del Penedès amb IGP.

Així mateix, diferents establiments especialitzats de Vilafranca oferiran, amb motiu de la Fira del Gall, aviram autòcton per elaborar receptes ben suculentes amb aquesta menja penedesenca.

Trobareu totes les activitats al web.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: