Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

II edició de la campanya solidària ‘12 tapas, 1 mundo’

Dotze restaurants de Barcelona ofereixen una tapa per 1 € que es destinarà íntegrament a 12 entitats sense ànim de lucre

12 tapas un mundo

12 tapas un mundo

Ja s’ha posat en marxa la segona edició de la campanya solidària ‘12 tapas, 1 mundo’, impulsada per Andilana. Per segon any consecutiu, 12 restaurants de Barcelona participaran en aquesta iniciativa, que s’allargarà tot un any, per recaptar fons per a 12 entitats sense ànim de lucre.

Cada mes, els 12 restaurants oferiran una tapa al preu d’1 €, import que es destinarà íntegrament a una d’aquestes 12 entitats. L’objectiu és poder ajudar entitats locals que treballen en diferents àmbits en la lluita contra l’exclusió social. A més, s’apropa als clients dels 12 restaurants el treball que fan aquestes ONG.

La primera edició d’aquesta iniciativa solidària, que s’ha celebrat del juny de 2015 al juny de 2016, ha servit 27.000 tapes amb una recaptació total de 27.000 €, que Andilana ha anat redirigint cada mes a cada entitat.

Els participants:

A la segona edició de ‘12 tapas, 1 mundo’ hi participen les següents entitats:
Fundació Esclerosi Múltiple, Disprat Lleure, Terral, Associació de Dones Ca l’Aurèlia, Amics del Raval, Ulls del Món, Avismon, Assis, Associació Educativa Integral del Raval, Fita, Hospital Amic Sant Joan de Déu, Fundació Josep Carreras.

Les tapes es vendran en els restaurants Balthazar, Basílico Gastrobar, Flamant, Grill Room, La Dolça Hermínia, La Fonda, Les Quinze Nits, La Rita, La Polpa, La Crema Canela, Market, Taverna Miu.

Pel que fa als mesos, aquestes són les entitats i les tapes de cada mes, del juliol de 2016 al juny de 2017:

Juliol - Fundació Esclerosi Múltiple
Aletes de pollastre adobades amb xips de plàtan

Agost - Disprat Lleure
Smoothie Detox

Setembre - Terral
Làmines de carbassó amb pesto d’alfàbrega i parmesà

Octubre - Associació de Dones Ca l’Aurèlia
Xampinyons cruixents amb maionesa de soja

Novembre - Casal dels Infants
Pèsols estofats amb calamars i botifarra negra

Desembre - Ulls del món
Croquetes de formatge amb formatge

Gener - Avismon
Truita espanyola amb xistorra i allioli

Febrer - Assis
Broqueta de pollastre yakitori amb ceba tendra

Març - Associació Educativa Integral del Raval
Hummus de cigrons i remolatxa amb iogurt

Abril - Fita
Lacón a feira i pebre vermell dolç

Maig - Hospital Amic Sant Joan de Déu
Maduixot amb parmesà i balsàmic

Juny - Fundació Josep Carreras
Pebrots de Padrón amb flor de sal

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: