José María Parrado presenta un local renovat que fusiona barra, reservat i taules sota una mateixa proposta gastronòmica
Cañete
L’empresari i restaurador José María Parrado presenta la remodelació del seu Bar Cañete, tota una icona de les tapes a la Ciutat Comtal. L’objectiu principal d’aquest canvi era el de fusionar, en una mateixa carta, plats per degustar a la barra, en un reservat o bé a les taules del menjador. Cinc anys després de la inauguració del local, el Cañete vol seguir sent un referent del ‘tapeo’ a Barcelona.
Nou Cañete, nous plats
Saltat de calamarsets amb carxofes i ‘pamplines’, truita de gambes i carxofes amb créixens o pèsols del Maresme amb botifarra de perol són alguns dels plats de temporada que proposa el nou restaurant i que conviuen amb les clàssiques propostes de Parrado, com les anxoves de Santoña, servides senceres en dues meitats, les croquetes o l’‘steak tartare’ de vaca vella.
Entre les novetats de la carta també hi ha les opcions de carn o peix a la brasa, peces senceres o al tall de costella, presa ibèrica o el peix del dia. Pel que fa a les postres, el Cañete aposta per el ‘pinono’, un pastís popular italià servit amb crema cremada per sobre, així com les maduixes amb cava i crema sabaiona, o l’assortiment de formatges.
La barra més coneguda de Barcelona
La barra del Cañete és una de les més curioses de la ciutat de Barcelona; segons Parrado, “pur espectacle”, un espai on menjar i beure que és tota una experiència. D’altra banda, les taules del menjador seran una bona opció per a aquells que vulguin estar més tranquils i deixar-se portar pels suggeriments de dos cambrers assignats en exclusiva per a aquesta zona.
En vols més?
Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia