Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Nou espai gastronòmic al Camp Nou

El FC Barcelona, Singularis i els germans Iglesias creen Roma 2009

Roma 2009

Roma 2009

Des de fa pocs dies, el Camp Nou compta amb un nou espai gastronòmic obert al públic que complementarà el Camp Nou Experience, concebut per gaudir de les propostes creatives dels germans Iglesias, reconeguts empresaris del món de la gastronomia. Per tirar endavant aquest projecte, que augmenta l’oferta gastronòmica de les instal·lacions, el FC Barcelona ha confiat en Singularis, càtering d’autor de l’empresa Serunion.

Roma 2009, l’Espai Gastronòmic, està situat a la part alta del Camp Nou, a l’anomenada Sala Roma, on els dies de partit es dóna el servei Hospitality VIP a les llotges de l’estadi.

Aquest nou espai funcionarà durant l’horari d’obertura del Camp Nou Experience, de 10 a 18 h, i amb un servei obert a tot el públic. Els dies que hi hagi partit al camp i el dia anterior l’espai romandrà tancat, igual que els dies en què es disputin partits de Champions.

L’oferta del Roma 2009

L’oferta gastronòmica ha estat creada pels germans Iglesias i fusiona les principals creacions culinàries dels tres restaurants que dirigeixen (Rías de Galícia, Espai Kru i Casa de Tapas Cañota).

En aquest nou espai es podrà gaudir d’una carta que inclou aperitius com les anxoves de l’Escala, el pernil de gla, les gambes de Palamós o l’especialitat de la casa, el caneló de pollastre amb foie. A més, a la carta se sumen propostes internacionals com el sashimi, el tàrtar o el cebiche, cuinats en un ‘showcooking’ a la barra.

Entre els plats principals, destaquen receptes com el suquet de rap negre amb gambes i cloïsses de Carril o l’espatlla de lletó a baixa temperatura, així com els arrossos o les fideuàs, plats estrella dels germans Iglesias.

Pel que fa a les postres, Roma 2009 ofereix un ampli ventall de possibilitats, des del clàssic pastís de formatge fins a uns maduixots osmotitzats amb pero ximenes. D’altra banda, la carta de vins també té una extensa oferta amb representació de totes les varietats.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: