Per les creacions originals, l’empresa va crear la marca Albert Adrià Natura, basada en una selecció de torrons on es combina la creativitat gastronòmica del xef amb la tradició torronaire d’Agramunt. L’objectiu és crear torrons revolucionaris que no només es puguin menjar per Nadal, sinó també durant tot l’any.
Per a aquesta nova selecció, Albert Adrià ha comptat amb l’ajuda del torronaire d’Agramunt Àngel Velasco per crear quatre dels sis torrons.
- Un torró de vermut, amb trufa de vermut, taronja i xocolata ‘bitter’.
- El torró de ‘carrot cake’, que porta massapà de pastanaga, nous i ‘frosting’ de iogurt. Presenta una forma rodona inspirada en el pastís de pastanaga.
- El torró de ‘cheesecake’, amb trufa de formatge, gerds, xocolata i galeta.
- El torró d’arròs, amb llet de trufa cremosa, canyella, llimona i arròs.
- El torró de mojito, que porta trufa de menta amb llima i rom anyenc.
- I, finalment, el torró de pa, xocolata i oli, que intenta simular el tradicional berenar català. Està format per xocolata ‘bitter’, oli, arbequina i cruixent pa.