Esquí i alta gastronomia de la mà de Jordi Vilà i Moritz
Cuina a la neu
Esquí i alta gastronomia s’uneixen per oferir-vos aquest sopar d’altura: plats cuinats a la vista, a l’entorn privilegiat del Niu de l’Àliga, a la Cerdanya. El cuiner i director gastronòmic de Cerveses Moritz, Jordi Vilà, ha elaborat un menú especial inspirat en el mar i l’alta muntanya, creant així una fusió de sabors que podreu complementar amb l’experiència única de fer una esquiada nocturna (o baixar amb retrac, si no us sentiu amb ganes d’aventura).
El menú especial s’anomena ‘Menú de mar i (d’alta) muntanya’ i consta dels següents plats:
Benvinguda
Tasseta de caldo de muntanya
Embotits amb pa amb tomàquet
Xarrup de vermut “Niu de l’Àliga”
Entrants a compartir
Caneló de carn fumada, herbes fresques i pa de nous torrat
Fondue de formatge
Minientrepà de papada confitada amb salsa picant
Cors de carxofa amb crema a la tàrtara
Brandada de bacallà a la russa
Conill a la cullera
Primer
Amanida de tàrtar de bonítol amb alvocat
Segon
Cua de bou amb vi negre i nyoquis de patata
Postres
Tronc de neu amb fruits del bosc i regalèssia
Petits borratxos amb vainilla
Begudes
Cerveses Moritz
Blanc, Taleia 2012 Castell d’Encús, DO Costers del Segre, Subzona Pallars Jussà
Negre, Furvus 2010 Vinyes Domènech, DO Montsant
Aigües minerals
Cafès
El preu d’aquest sopar és de 99 € i és imprescindible fer reserva prèvia (l’aforament està limitat a 40 persones). Informeu-vos de la logística d’arribada, participació i reserves a info@moritz.com.
En vols més?
Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia