'El mateix de sempre' és la nova campanya Mediterràniament d'Estrella Damm. Una oda als estius de sempre, als moments compartits amb aquells que més estimem, al paisatge, a la cultura i a la gastronomia del Mediterrani. En definitiva, a tots aquells petits plaers de cada estiu, ja convertits en costum, i que formen part de la nostra manera de viure.
Protagonitzada per les joves promeses del cinema català Quim Àvila, Pol Hermoso, Ariadna Llobet, Blanca Parés i Albert Salazar, la campanya compta també amb la participació de Quim Gutiérrez –qui el 2015 va protagonitzar D'acord, el primer curtmetratge d'Estrella Damm–, Georgina Amorós i els fundadors de la marca de joieria masculina TwoJeys, Biel Juste i Joan Margarit.
Un estiu amb els amics
El més nou d'Estrella Damm narra, des de la senzillesa i l'autenticitat, la història de cinc amics que decideixen tornar a passar l'estiu junts. Un altre estiu fent "el mateix de sempre": amb la mateixa companyia, a la mateixa casa, anant a la mateixa platja, repetint les mateixes excursions... I és precisament aquesta familiaritat el que el fa especial: les vivències es renoven, els llaços s'enforteixen i, any rere any, reviuen tot un univers d'emocions i de records compartits que converteixen l'estiu en molt més que una estació de l'any.
Josep Montero (cantant d'Oques Grasses) i Rita Payés són els encarregats de posar ritme a 'El mateix de sempre' amb una versió del tema Another sunny day, de la banda escocesa Belle and Sebastian, produïda per Arnau Vallvé especialment per a l'ocasió. Una cançó que ja es pot escoltar a les plataformes musicals Spotify, Apple Music, YouTube Music, Amazon Music, Deezer o Tidal, entre d'altres.
Des d'avui, 'El mateix de sempre' es pot veure al canal de YouTube i a les xarxes socials d'Estrella Damm, i a www.estrelladamm.com.