Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Del 6 al 8 de febrer - Barcelona Wine Week

Més de 250 cellers catalans es reuneixen en la tercera edició del certamen

El sector del vi es reuneix a la Barcelona Wine Week

El sector del vi es reuneix a la Barcelona Wine Week

Els propers dies 6, 7 i 8 de febrer, el vi de tot l’Estat es mostrarà a l’aparador de la Barcelona Wine Week i, entre els més de 800 cellers que hi participaran, 250 d’aquests són catalans. 

La tercera edició d’aquesta fira, que comptarà amb la presència de més de 500 compradors internacionals, es dedica als sòls i a la seva singularitat, la qual cosa fa que el vi que s’elabora a Catalunya i a l’Estat espanyol sigui dels més diversos del món.

En total hi haurà representats més de 70 segells de qualitat, entre els quals les 12 denominacions d’origen vitivinícoles catalanes, amb un espai també per a petits productors independents.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 291

ELS PLATS DEL TEU ESTIU

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Els Subirós

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: