El 5 de novembre, Nits de Jazz al 7 Portes
El restaurant acollirà l’actuació de Garazi Baró (veu), Marc Sabaté (guitarra) i Julià Taberner (contrabaix), tres joves talents de la nova generació del jazz barceloní
Aquest 5 de novembre, tornen les Nits de Jazz al restaurant 7 Portes, una cita que uneix gastronomia i música en directe amb l’objectiu de mantenir l’esperit cultural que ha acompanyat el restaurant al llarg de la seva història.
En aquesta ocasió, els clients podran gaudir de l’actuació de Garazi Baró (veu), Marc Sabaté (guitarra) i Julià Taberner (contrabaix), tres joves talents formats al Conservatori del Liceu que representen la nova generació del jazz barceloní. La proposta del trio combinarà clàssics del gènere amb actuacions improvisades que remetin a les arrels del jazz.
L’actuació musical es maridarà amb el Menú Jazz a Taula (65 € per persona amb IVA inclòs), confeccionat especialment per a l'ocasió. Creat en línia amb la identitat del 7 Portes, el gran protagonista del menú és el producte i una cuina de tradició mediterrània.
La proposta inicia amb una copa de cava rosat i un petit aperitiu de marisc, per continuar amb un entrant elaborat amb bolets de temporada. Com a plat principal trobem un peix cuinat al forn i acompanyat de patates a la catalana, i les postres recuperen un clàssic de la casa: el flam amb nata.
La selecció de begudes completa el menú amb vins 7 Portes de les DO Penedès i Montsant i cava rosat DO Cava, a més d’aigües minerals, cafès i infusions.
Per a més informació podeu consultar 7portes.com
Afegeix Cuina com a font preferida de Google de forma gratuïta.
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat