• Inici
  • Agenda
  • El Museu de la Xocolata de Barcelona arrenca els tallers de 'Castaween'

El Museu de la Xocolata de Barcelona arrenca els tallers de 'Castaween'

Entre el 23 d'octubre i l'1 de novembre, els participants aprendran a elaborar peces de xocolata inspirades en les festivitats de la tardor

20/10/2026  10:04
Judith Càlix
Decoració de galetes Castaween al Museu de la Xocolata
Decoració de galetes Castaween al Museu de la Xocolata

El Museu de la Xocolata de Barcelona arrenca els tallers 'Castaween', una reinterpretació de quatre dels tallers amb més èxit del museu: Artistes de la Xocolata, Piruletes, Decoració de Galetes i Xoco Trencadís.

Durant les activitats, que tindran lloc els dies 23, 24, 25, 30 i 31 d'octubre i 1 de novembre, els participants no només aprendran a elaborar les diverses propostes, sinó que, a més, en acabar, totes les peces es podran assaborir al moment o empaquetar per endur-se-les.

En el taller 'Artistes de la xocolata Castaween', adreçat a un públic a partir de tres anys, aquest ingredient es fa servir per donar lloc a una creació d'aspecte terrorífic amb l'ajuda del cornet de pastisser i el motlle. (Durada: 1 h. Preu: 12 € per persona)

Per la seva banda, a 'Piruletes de Castaween' els assistents (a partir de sis anys) utilitzen la mànega pastissera i el cornet per elaborar peces personalitzades, jugant amb colors, textures i formes diferents (fantasmes, carbasses, castanyes…). A més de xocolata, es fan servir diferents ingredients i decoracions comestibles que complementen els sabors del cacau o hi contrasten. (Durada: 1 h. Preu: 16 € per persona)

Taller ‘Piruletesde Castaween’
Taller 'Piruletes de Castaween'

L'activitat 'Decoració de galetes Castaween' també s'adreça a participants aficionats a la pastisseria artesana a partir de sis anys, que hauran de tallar la massa de les galetes de mantega i aplicar tècniques senzilles de decoració amb xocolata per aconseguir un toc ben esgarrifós. (Durada: 90 min. Preu: 18 € per persona)

Finalment, 'XocoTrencadís Castaween' consisteix en una experiència per aprendre sobre el Modernisme i la seva relació amb la xocolata i la ciutat de Barcelona i, alhora, posar en pràctica la tècnica del trencadís amb xocolates de diferents colors. Així, els participants a partir de sis anys prepararan la seva pròpia creació modernista amb un toc d'inspiració en la castanyada i el Halloween. (Durada: 1 h. Preu: 16 € per persona)

Els tallers de Castaween, com totes les activitats que ofereix el Museu de la Xocolata de Barcelona, inclouen una entrada per a la visita lliure a la col·lecció abans o després de l'activitat. 

Podeu trobar-ne tota la informació a museudelaxocolata.cat.

Afegeix Cuina com a font preferida de Google de forma gratuïta.

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara