El celler Grandes Vinos, dins de la DO Carinyena, ha posat en marxa una iniciativa per recaptar diners contra la Covid-19 per mitjà del seu nou vi rosat, Over the Rainbow (una garnatxa que val 6 euros), i dels vins prèmium Anayón (una caixa de tres ampolles per 200 euros). La venda íntegra d'aquests productes, fins als 265.600 euros compromesos en la campanya, es destinaran al projecte #JoEmCorono i a l'organització Metges del Món. El mateix celler, a més, ha fet efectiu el primer ingrés de la campanya amb l'aportació de 50.000 euros. Els vins es poden adquirir al web de Grandes Vinos o al de la botiga Wine is Social.
Diferents personatges com Pedro Ballesteros –primer Master of Wine espanyol–, periodistes com Carlos Herrera, actors com Santiago Segura o Antonio Resines, i la xef Carme Ruscalleda s'han sumat a la iniciativa a través de les xarxes i el hashtag #BrindisRainbow, que a més té premi: cada publicació serà obsequiada amb una visita gratuïta al celler per a dues persones durant el 2020-2021.