La petita empresa familiar Veggie Karma forma part d'una generació de projectes que no tan sols s'enfoquen en el producte, sinó també en la manera de fer-lo. Perquè, ara més que mai, el negoci reivindica la importància de la responsabilitat mediambiental i social.
Julien i Giovanni, responsables del projecte Veggie Karma, ofereixen productes saludables, versàtils i fets perquè tinguin un gran impacte social. En Julien explica que "la covid-19 ens ha afectat molt, tot i que les vendes en línia s'han duplicat respecte als registres dels mesos anteriors. Ens dóna força que el nostre producte cridi l'atenció de la gent". La consciència ecològica i el comerç de proximitat seran tendència en la nova normalitat i Veggie Karma treballa, com ho ha fet sempre, en aquesta línia. A més, "procurem treballar amb cooperatives, petits productors i proveïdors locals". Precisament, aquesta consciència mediambiental és la que els ha portat a lliurar les seves comandes amb vehicles elèctrics.
Els formatges vegans que elaboren es venen a botigues de productes ecològics, veganes i d'herbes o plantes medicinals, i a les parades de mercat. I, sempre que poden, reutilitzen els envasos per guanyar notorietat. L'última novetat a la botiga, el Sant Andreu, és un formatge semicurat fet amb embotit de carbassa, tramussos, anacards i ametlles. Un karmage sorprenent. Per altra banda, també ofereixen un paté vegetal de tramussos, herbes aromàtiques i tomàquet que sorprèn per la seva cremositat.