Celler Masroig ha llançat una nova campanya per a la gamma de vins Les Sorts, que comprenen els cinc més emblemàtics i prèmium de la firma. Amb el lema 'Tots busquem alguna cosa', inclou un vídeo que dona a conèixer les diferents històries que acompanyen aquests vins (Rosat, Jove, Sycar, Blanc i Vinyes Velles) i al seu web es pot trobar tota la informació dels vins i les seves històries. L'espot explica que "avui, com els nostres avantpassats, seguim fidels als nostres orígens i mai no ens cansem de seguir buscant. Perquè més enllà d'un vi, som una actitud, som hereus d'una tradició... Som el reflex de qui som. Perquè tots busquem alguna cosa. Des del 1917 no hem parat de buscar i avui la nostra sort és la nostra feina".
Diferents perspectives de cerca
'Tots busquem alguna cosa' és un relat en què s'expliquen un seguit d'històries que retraten la quotidianitat de les persones, des de diferents perspectives. La cerca incansable per perseguir allò que realment ens omple i ens fa feliços. Perquè tots busquem coses diferents, però tots busquem alguna cosa; alguns volem créixer, d'altres busquem els orígens o uns vincles i d'altres, els bons sabors. Aquesta campanya neix en l'entorn digital, especialment a les xarxes socials, però també en mitjans de comunicació. Tanmateix, la campanya té previst un segon estadi multicanal, en què es desvetllaran diferents accions presencials lligades amb l’entreteniment i el llegat de Les Sorts.
Nous aires digitals
Aprofitant el llançament de la campanya, Celler Masroig ha donat un nou aire a la seva marca digital. Tot i que se'n manté la identitat visual, s’hi afegeixen alguns elements nous i colors que aportaran un to més fresc i dinàmic visualment per tal de posicionar la marca i arribar a més públics.