La Denominació d’Origen Terra Alta ha posat en marxa una nova campanya per destacar el valor dels vins de la comarca amb el distintiu de qualitat de la DO Terra Alta. Amb el lema Terra Alta, Terra Teua, aquesta campanya realça tant els vins com el patrimoni paisatgístic, arquitectònic i cultural de la comarca, per motivar els visitants a descobrir-los i per assenyalar on prevalen els valors de vida pausada, com ara l’interès per l’entorn, la sostenibilitat i el món rural.
L’element principal de la campanya de promoció és un espot protagonitzat per l’actor Ivan Massagué, que ha estat triat per la vinculació que té al territori i la passió i el respecte que demostra sempre per aquestes terres del sud. Ell és el tercer protagonista de la campanya, juntament amb el paisatge i el vi.
Suma d’esforços
La realització de l’anunci central de la campanya Terra Alta, Terra Teua ha suposat una fita a la comarca de la DO Terra Alta, ja que ha sumat forces, tant de l’àmbit públic com del privat, i té el suport del Consell Comarcal, dels ajuntaments de la comarca i d’associacions empresarials de restauració i del turisme rural.
Els eixos fonamentals d'aquesta campanya passen per promoure els criteris de proximitat, qualitat i autenticitat. En aquest sentit, el consum de productes de proximitat és, ara més que mai, d’una importància vital per contribuir a mantenir el sector, però també per salvaguardar l’activitat agrària de la zona i el seu paisatge.
Pel que fa a l’autenticitat, els vins de la DO Terra Alta fa anys que marquen la diferència, amb la garnatxa blanca com a bandera. Són vins que han donat la volta al món i que han estat premiats arreu del planeta per la seva qualitat, garantida pel segell de la Denominació d’Origen Terra Alta.
Ara, amb la posada en marxa d’aquesta campanya de promoció, la DO Terra Alta vol fer partícips els consumidors de la seva manera de fer i de la seva passió, compartint els seus vins però també gaudint d’un paisatge que els fa únics.