El 2 de maig, el Tast amb Llops celebra la seva 19a edició
El tast reunirà més d'un centenar de vins en una edició 100% prioratina amb elaboradors de vuit municipis de la DOQ Priorat
El Tast amb Llops tornarà a convertir Gratallops en punt de trobada per als amants del vi el pròxim dissabte 2 de maig amb la celebració de la seva 19a edició, coincidint amb la Fira del Vi de Falset. Considerat un dels tastos més emblemàtics del territori, l'esdeveniment reunirà 25 cellers en una edició íntegrament dedicada al Priorat.
Els assistents podran tastar un centenar de vins, molts dels quals de produccions limitades i fortament vinculats al territori, en un espai pensat per afavorir la conversa directa amb els elaboradors i descobrir projectes que aposten per l'ecologia, la biodiversitat i una interpretació molt personal del paisatge prioratí.
Cellers del Priorat
A banda dels tretze cellers habituals de Gratallops, el tast s'amplia amb elaboradors procedents de municipis com Porrera, la Morera de Montsant, Escaladei, la Vilella Alta, Bellmunt del Priorat, Poboleda i el Molar. Aquesta diversitat permet oferir una visió àmplia i rica del territori a través dels anomenats 'Vins de Vila i Terroir', una categoria que posa en valor la identitat de cada zona.
Entre les novetats, alguns cellers aprofitaran la cita per presentar noves anyades o creacions singulars, com vins rosats innovadors, escumosos de garnatxa blanca o elaboracions experimentals que amplien els límits del Priorat més clàssic.
L'esdeveniment tindrà lloc a la plaça de Dalt, davant de l'Hotel Cal Llop, i s'estendrà pels carrers adjacents per acollir l'augment de visitants dels darrers anys. Com és habitual, el tast anirà acompanyat de música en directe amb DJ Golfo de Guinea i una proposta gastronòmica amb productes de proximitat, com pernil tallat al moment, formatges artesans i oli d'oliva verge extra de la DOP Siurana.
Descompte per a joves
Amb l'objectiu d'apropar la cultura del vi a les noves generacions, l'organització ofereix entrades a preu reduït per a menors de 30 anys, que podran accedir-hi per 50 euros. El preu general serà de 70 euros i inclou l'accés al tast, l'oferta gastronòmica i la programació musical. Les entrades es poden adquirir a través del web oficial de l'esdeveniment.
Per a més informació, podeu consultar tastambllops.com.