Consells per posar fi al malbaratament alimentari
A Catalunya es malbaraten més de 260.000 tones d’aliments a l’any, i el 58% es produeix a les llars catalanes
20/08/2019
Desaprofitar i llençar aliments que encara tenen valor nutritiu és fomentar el malbaratament alimentari, que també es refereix al menjar que es fa malbé o que caduca a la nevera o al rebost i no hem pogut consumir.
És un problema propi de les societats desenvolupades. Els responsables del malbaratament no som només els consumidors finals, sinó també els productors quan rebutgen productes perquè no compleixen unes mides determinades o no tenen bon aspecte, les botigues i supermercats