La revista 'Argo' torna a navegar
La publicació del Museu Marítim de Barcelona enceta una nova etapa
28/06/2018
La revista 'Argo', editada pel Museu Marítim de Barcelona (MMB) i desenvolupada per Som Sàpiens Publicacions, enceta la seva segona etapa totalment renovada i amb nous continguts, però amb els mateixos objectius: articular el territori en l’àmbit dels museus, del patrimoni i del món associatiu al voltant de la cultura marítima.
En aquesta nova etapa, 'Argo' vol esdevenir una eina de referència i de prestigi per a l’MMB i convertir-se, alhora, en una plataforma de comunicació divul