POL MARTÍN DE HARO
06/07/2021Com cada mes, us hem fet una tria de les receptes més interessants de la nostra revista, on trobareu des de broquetes fins a arrossos, postres i plats diversos amb carbassó i coco que faran que tingueu més ganes que mai de posar-vos a cuinar. Ja ho sabeu, aquest estiu, a cuinar!
Aperitius de meló Anna Garcia Frigola
Unes broquetes de fruita refrescants que us serviran com a entrant saborós i molt saludable. Feu-les de meló, de la varietat Charentais, i raïm. Les podeu combinar amb pernil salat, brots de menta i avellanes, tant crues com en una farina especial per arrebossar el meló. Procureu que els tres tipus de broqueta es puguin menjar d'una mossada, així els sabors aniran junts. Naturalment, altres presentacions i combinacions són possibles, i permeten mostrar la vostra habilitat i imaginació.
Carbassons farcits de carn i arròs Becky Lawton
Hi ha verdures i hortalisses de temporada, com l'albergínia o el carbassó, que també podeu fer servir com a recipient per a farcits de carn, peix o altres verdures. En aquesta ocasió, us recomanem que ho feu amb la polpa del mateix carbassó, pastanaga i carn picada amb herbes aromàtiques. A més, hi afegireu un arròs bullit amb textura similar al risotto, ben cremós, i acompanyat de la salsa 'avgolemono', que es fa servir en guisats a països com Grècia o Turquia i s'elabora amb farina, oli, aigua, llimona, ou i el brou del carbassó.
Arròs de coco 'titoté'
Un arròs poc habitual a casa nostra que segueix l'estil de la gastronomia més tropical. L'haureu de preparar amb llet de coco, que impregnarà de sabor i aroma la ceba sofregida i l'arròs, que s'acompanyarà d'un toc dolç amb caramel, panses, llorer i sucre. Podeu servir-lo com a primer plat o com a acompanyament per a un peix fregit, un pit de pollastre a la planxa o xai a la brasa.
En vols més?
Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia
© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.
Amb la col·laboració de: