Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Preparació

  1. Per al bescuit: en un bol barregeu el sucre, la mantega i els rovells d’ou amb les varetes elèctriques del túrmix. Afegiu-hi la ratlladura de llimona, la farina amb el llevat tamisats i barregeu-ho bé. A part, munteu les clares a punt de neu i incorporeu-les a la mescla amb suavitat, vigilant que no s’abaixin. Aboqueu la mescla dins el motlle i coeu-ho al forn durant 50 min  a 160 ºC.
  2. Deixeu-ho refredar, talleu-ho en tres parts iguals i escampeu una mica de melmelada entre capa i capa. Reserveu-ho.
  3. Per a la glaça: hidrateu la gelatina en aigua freda.
  4. En una cassó, poseu a bullir l’aigua, el sucre i la nata. Quan bulli, aparteu-ho del foc, afegiu-hi el cacau amarg i remeneu-ho bé.
  5. Homogeneïtzeu la barreja amb un turmix a baixa velocitat evitant que entri aire a la mescla.
  6. Escorreu la gelatina i dissoleu-la en la barreja anterior. Coleu la glaça, deixeu-la refredar i reserveu-la a la nevera un mínim de 6 h.
  7. En el moment de fer servir, escalfeu la glaça al microones a baixa potència fins a una temperatura d’uns 40 ºC. Aboqueu-la per sobre la superfície i reserveu el pastís a la nevera fins el moment de servir.

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de CUINA i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 35.000.

 
Portada Cuina 270

TORNEM A LA TERRA. RECONNECTEM AMB LES ARRELS!

  • Les últimes notícies per estar al dia

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de CUINA i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 35.000.

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de:

Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis i, també, l'anàlisi dels hàbits de navegació dels usuaris. Si contineu navegant, accepteu la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador per, si així ho desitja, impedir que aquestes siguin instal·lades en el seu disc dur, tot i que haurà de tenir en compte que aquesta acció podria ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web. Més informació Accepto