Per fer boca / Taula reservada Un menú de punta a punta del termòmetre Al Hetta experimentareu com canvia un mateix ingredient segons la temperatura de cocció.
Al celler / Tria de tres Els vins naturals són aquí per quedar-s'hi Us proposem iniciar-vos-hi amb tres propostes catalanes, monovarietals i fàcils de beure.
Al celler / Remena, nena Sense alcohol, quan no tots els botànics són al gintònic Xixbar és un local d'avantguarda que aposta per una cocteleria més sana i sofisticada
Al rebost / Calendari Calendari de maig Vermelles, grogues, taronges, rosades... les fruites no només donen color, sinó que són una font de salut indispensable que no pot faltar al cistell!
Al rebost / Tant de gust Gelats vegans Sandro Desii acaba d'estrenar una gamma de productes elaborats amb oli d'oliva verge extra i sense gens de llet