Jon Cake & Coffee arriba al Born
El tercer establiment del concepte Jon Cake posa el focus en el cafè d'especialitat
El xef pastisser Jon García estrena local al carrer Sant Pere Més, Baix, 36, al barri del Born. El projecte es converteix en el tercer establiment del concepte Jon Cake a Barcelona. Des del 2021, García elabora pastissos de formatge a l'estil basc i destaca per la gran varietat de formatges que utilitza en les seves elaboracions –amb més de 400 referències.
Una aposta per la microespecialització
Jon Cake & Coffee és una mostra més de la projecció de Jon García envers la microespecialització. Mentre que Jon Cake posa el focus en els pastissos de formatge i Jon Cake & Wines s'endinsa en el món del vi –amb tallers, tastos i maridatges–, el nou Jon Cake & Coffee posa l'èmfasi en el cafè d'especialitat com a combinació natural dels pastissos de formatge.
A més, mantenint l'oferta de pastissos de formatge –tant fixos com rotatoris–, l'establiment incorpora una selecció de brioixeria clàssica creada a càrrec de Nacho Ramiro, guanyador del premi a millor croissant artesà de mantega d'Espanya l'any 2021.
Paral·lelament, Jon Cake & Coffee completa el factor cafè amb altres propostes com refrescos, sodes, kombutxa o sucs naturals de projectes locals i independents com Caravelle Brewery o Auara, entre d'altres.
Podeu trobar-ne tota la informació a la web de Jon Cake.



