Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Alemany premia els guanyadors de les Nadales de les capses d'Art i Torró

Enguany, s'han inspirat en la flor de romaní

Art i Torró d'Alemany

Art i Torró d'Alemany Anna Requena

La residència de L’Estel de Balaguer ha acollit l’acte inaugural de la temporada del torró d’Alemany, en el marc del qual la marca d’Os de Balaguer ha entregat els premis de les Nadales incloses dins de les ja tradicionals capses d’Art i Torró de col·lecció. En l’edició d’enguany, les il·lustracions de la tapa de les capses estan dedicades a la flor de romaní, una planta típica del territori del Montsec, i que és l’origen de la mel.

Els guanyadors han estat Gessique Pedrol Marchal, de L’Estel de Balaguer; Cristina Mercadé Oliva, de la Fundació Aspros; Mari Carmen Charles Companys, de La Torxa, i Sílvia Solé Terrades, de la Fundació Privada Ilersis. Tots ells han rebut de la mà de Ferran Alemany, gerent de Torrons i Mel Alemany, el seu respectiu guardó, en un acte que s’ha completat amb la tradicional torronada.
 
Aquesta capsa de la col·lecció està dedicada a la flor del romaní i les il·lustracions s’han fet amb l’objectiu que les creacions transmetin la connexió íntima entre el romaní i l’art i comparteixin la màgia del Montsec amb el món.

Torrons fets a mà
 
A les instal·lacions de Torrons i Mel Alemany a Os de Balaguer, hi treballa un equip de 25 persones que elaboren cada producte que surt al mercat amb les seves pròpies mans. Cap producte no és exactament igual que l’anterior; tampoc, el seu etiquetatge. Fruit d’aquesta aposta per la humanització, Alemany compta amb la col·laboració de més de 60 persones de quatre centres especials de treball (CET) de les Terres de Lleida: la Fundació Privada llersis, la Fundació Aspros, L’Estel i La Torxa, que posen manualment les etiquetes dels seus productes, els empaqueten i fabriquen les capses de fusta dels seus lots.

Les novetats d’enguany 

Enguany, Alemany ha fet un pas més en la seva filosofia d’acostar un producte com el torró al consumidor a través de la innovació. En aquesta línia, la companyia ofereix una nova modalitat: el torró al tall, que el comprador podrà rebre, acabat d’elaborar, i consumir-lo a casa en un termini de 24 hores. Aquesta iniciativa, que és possible gràcies al servei de la botiga on line, s’aplica amb el torró tou, i amb el cremat, acabat de fer. El projecte recupera així un mètode tradicional de venda que ja empraven les pastisseries, consistent a vendre el torró al tall, però, en aquest cas, combinat amb les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies, que faciliten l’entrega immediata del producte.
 
Amb el mateix propòsit d’acostar el producte innovador acabat de fer al consumidor, Alemany també ha presentat dues noves varietats de torró per a la campanya de comercialització, que ja ha arrencat. Es tracta del torró de crema de cafè, una iniciativa de cobranding amb Cafès Novell, i el torró de bombó cruixent, una reinterpretació del torró popular de xocolata cruixent amb arròs, que com a tret diferencial hi incorpora mel seleccionada de qualitat.

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de CUINA i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 35.000.

 
Portada Cuina 280

A PUNT PER A LA NIT MÉS CURTA!

  • Plats del mes
  • Àngel Esteve

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de CUINA i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 35.000.

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: