Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Preparació

  1. Peleu la remolatxa, renteu-la i talleu-la a quarts.
  2. Renteu l’arròs i poseu-lo en un cassó amb aigua bullent abundant; afegiu-hi la remolatxa, salpebreu-ho i coeu-ho 15 min.
  3. Retireu la remolatxa, coleu l’arròs i poseu-lo en un bol, afegiu-hi la xia i remeneu-ho.
  4. Renteu la resta d’hortalisses: peleu la pastanaga i la ceba tendra, despunteu el carbassó i piqueu-les totes de manera separada.
  5. En una paella ampla amb tres cullerades d’oli, sofregiu la pastanaga i la ceba tendra, 5 min, a foc suau; afegiu-hi el carbassó i coeu-ho 2 min més. Retireu-ho i deixeu-ho temperar.
  6. Afegiu a l’arròs el sofregit d’hortalisses, les tàperes escorregudes i les fulles d’alfàbrega, ben rentades i picades. Remeneu-ho, rectifiqueu-ho de sal i deixeu-ho reposar a la nevera un mínim de 2 h.
  7. Formeu boletes amb la massa i arrebosseu-les passant-les primer per la farina de cigrons, després per l’ou batut i finalment per la barreja d’arròs verd, llevat nutricional i llavors de cànem.
  8. Fregiu les boletes a tandes en oli d’oliva calent abundant, deixeu-les sobre paper de cuina perquè absorbeixin l’excés d’oli i, tot seguit, serviu-les immediatament.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 291

ELS PLATS DEL TEU ESTIU

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Els Subirós

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: