Llibres per a aquest Nadal

Si encara esteu barrinant què podeu posar a la carta dels Reis, feu un cop d’ull als llibres gastronòmics que s’acaben de publicar, perquè segur que trobareu alguna idea molt interessant

Ferran Caldés
El Quemenjar
El Quemenjar
Autors diversos
Caliu
Número de pàgines: 80
Preu: 20 €

Aquest llibre té la finalitat d’apropar-nos a un tipus de cuina vinculada al territori. Per això, posa l’accent en els productes locals i de temporada, en l’agroecologia, en els vincles amb el territori i en els sabers tradicionals, i ho fa amb una perspectiva ecofeminista i des de la sobirania alimentària. No és un llibre de receptes però ens ensenya a cuinar.

Hi trobareu una cuina saludable, popular i senzilla, lligada al territori, compromesa amb l’entorn amb l’objectiu de facilitar la tasca quotidiana de preparar el menjar. Tot plegat amanit amb refranys, vocabulari, sabers culinaris i informació referida als productes de la terra que tenim més a l’abast del que moltes vegades ens pensem.