Mercat / Adreces gormandes La carxofa i el meló dels camps del Prat A La Masia, un antic porxo de la casa familiar, hi venen fruites i verdures de proximitat i ecològiques
Mercat / Glop a Glop Per fer descobrir el Rosselló a Barcelona La Vinícola acosta grans vins de la Catalunya del Nord
Fogons / bo i sa Menú de maig Carme Ruscalleda prepara un menú amb els ingredients més esperats de la primavera, i a nosaltres ens fa venir salivera.
Fogons / I per postres Lactis Rafa Delgado combina iogurt amb fruita i ens proposa tres finals d'àpat exòtics i saborosos.
Fogons / El petit xef Coca de bombons de maig Les cireres, millor si són fresques i acabades de collir, però per tastar-les cuites no hi ha res més adequat que un cóc!
Sortim / Espai dels lectors Els secrets dels pèsols Pep Nogué, el nostre assessor culinari, ens revela els secrets per triomfar als fogons