L'empresa familiar d'Os de Balaguer Torrons i Mel Alemany ha posicionat el seu servei de venda de torró al tall incorporant-hi la varietat del torró dur. Aquesta s'afegeix a la del torró tou i el cremat, que es van presentar l'any passat. Per a la iniciativa, que entrarà en marxa per la imminent campanya de Nadal, Alemany elaborarà un torró dur amb un tall més fi de gruix per facilitar-ne la ingesta a un públic més familiar.
El mètode de venda de torró al tall és un pas més en la filosofia d'Alemany d'acostar un producte com el torró al consumidor a través de la innovació. En aquesta línia, la companyia ofereix una nova modalitat, que el comprador podrà rebre, acabat d'elaborar, i consumir-lo a casa en un termini de 24 hores. El projecte recupera així un mètode tradicional de venda que ja empraven les pastisseries, consistent a vendre el torró al tall, però en aquest cas, combinat amb les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies, que faciliten l'entrega immediata del producte.