Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

L'Hostal de Ca l'Enric. Parada i fonda a la Vall de Bianya

Interior de la sala de l'Hostal de Ca l'Enric

Interior de la sala de l'Hostal de Ca l'Enric

Alguna cosa deu tenir la Garrotxa, que té restaurants que destaquen per una oferta gastronòmica de primera categoria. A la Vall de Bianya, fa temps que Ca l'Enric, amb els germans Jordi, Joan i Isabel Juncà, era un referent, reconegut amb una estrella Michelin. 

Un dels plats del menú de l'Hostal de Ca l'Enric

Arran de la pandèmia de la covid-19, a Ca l'Enric li va néixer un germà petit, l'Hostal de Ca l'Enric, aprofitant un dels espais que tenien els Juncà destinat a la celebració de banquets. S'hi va posar al capdavant la Isabel i des del primer moment va apostar per una oferta de cuina tradicional amb tocs moderns i una proposta més assequible que la del seu germà gran. Tan assequible que a l'Hostal de Ca l'Enric podeu fer un menú de migdia entre setmana per 23 euros. Al cap i a la fi, la idea era recuperar el concepte de la fonda familiar que els seus pares havien posat en marxa feia seixanta anys.

Menú de migdia i carta 

Si hi aneu entre setmana, us temptarà el menú de migdia, que us permet triar entre quatre primers, quatre segons i quatre postres. Amb aigua i pa, 23 euros. És una proposta que canvia parcialment cada setmana, és a dir, hi ha rotació de plats però el menú no canvia del tot. 

Menú de l'Hostal de Ca l'Enric

Hi podeu trobar, per exemple, un brioix d'albergínia rostida amb formatge de cabra, un caneló de tres carns rostides amb beixamel de tòfona, una fideuada negra de sípia amb allioli o un guisat de rodó de vedella amb patates estofades per llepar-vos-en els dits. Per postres, hi ha dolços com la crema catalana, el brownie de xocolata amb toffee o el pastís de formatge i el carrot cake.

Crema Catalana de l'Hostal de Ca l'Enric

Si preferiu fer carta (o hi aneu en cap de setmana, quan no hi ha menú), hi ha moltíssimes opcions més. Des dels aperitius (galeta de foia amb poma, ostra guillardeau a la brasa o croqueta de pernil ibèric, entre d'altres) fins a la carn (espatlla de cabrit al forn, peus de porc sense feina amb espardenyes...), el peix (guidadet de cocotxes i callos de bacallà, parpatana de tonyina a la brasa...) i l'arròs, Isabel Juncà dirigeix una cuina en què el producte de temporada és el gran protagonista.

Si no coneixeu la Garrotxa, ja teniu una excusa més per acostar-vos-hi. I, si ja la coneixeu, teniu una excusa per tornar-hi i (re)descobrir un paisatge i una cuina espectaculars. 

  • L'Hostal de Ca l'Enric
  • Ctra. de Camprodon, N-260, km 81. Vall de Bianya (Garrotxa)
  • @lhostaldecalenric
  • Preu del menú diari (entre setmana): 23 euros
  • Preu mitjà de la carta: 70 euros

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: