Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Preparació

  1. Salteu les verdures tallades (excepte les albergínies i els bolets) en una paella, fins que agafin color. Tritureu-les i torneu-les a coure a foc lent. Quan es quedin sense líquid, afegiu-hi el vi ranci i deixeu-lo reduir.
  2. Per a les patates: talleu les patates a rodanxes fines i coeu-les amb la resta d’ingredients, al forn o a la paella, fins que estiguin toves.
  3. Talleu les albergínies a rodanxes, renteules amb aigua i enfarineu-les amb la farina de cigrons. Fregiu-les a la mateixa cassola.
  4. Afegiu-hi el sofregit, les patates i els moixernons amb l’aigua del remull i coeu-ho uns minuts a foc lent. Emplateu-ho i serviu-ho.

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de CUINA i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 35.000.

 
Portada Cuina 268

UN TAST DE PRIMAVERA. 40 PROPOSTES PER ASSABORIR EL BON TEMPS

  • Idees per a les sobretaules més gurmets
  • Àlex Montiel

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de CUINA i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 35.000.

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de:

Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis i, també, l'anàlisi dels hàbits de navegació dels usuaris. Si contineu navegant, accepteu la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador per, si així ho desitja, impedir que aquestes siguin instal·lades en el seu disc dur, tot i que haurà de tenir en compte que aquesta acció podria ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web. Més informació Accepto