Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Preparació

  1. Poseu el sucre i l’aigua en un cassó al foc i feu-ho bullir fins aconseguir un almívar a 120 ºC. Aboqueu l’almívar en forma de rajolí sobre els rovells, sense deixar-ho de batre amb les varetes elèctriques fins que es refredi l’almívar. Els rovells han de quedar ben muntats.
  2. Incorporeu els rovells muntats a la crema de torró, amb moviments suaus.
  3. Incorporeu-hi la nata semimuntada amb suavitat.
  4. Aboqueu la barreja dins un cèrcol folrat amb acetat, a sobre d’un Silpad o un paper guitarra.
  5. Col·loqueu la base de pa de pessic al damunt, enfonsant-la una mica per anivellar la superfície.
  6. Reserveu-lo al congelador. Un cop congelat, retireu l’acetat i capgireu el pastís del dret sobre la blonda de servir. Decoreu-lo i torneu-lo a reservar al congelador.
  7. En el moment de servir-lo, escalfeu la llet fins que gairebé bulli. Aboqueu-la sobre la xocolata picada ben petita. Espereu un parell de minuts i apliqueu-hi el túrmix fins aconseguir una salsa brillant i homogènia.
  8. Serviu el pastís congelat amb la salsa calenta en una gerra a part.
  9. Per tallar el pastís és pràctic usar un ganivet que haureu escalfat submergint-lo en aigua calenta (i eixugat abans de tallar).

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de CUINA i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 35.000.

 
Portada Cuina 270

TORNEM A LA TERRA. RECONNECTEM AMB LES ARRELS!

  • Les últimes notícies per estar al dia

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de CUINA i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 35.000.

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de:

Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis i, també, l'anàlisi dels hàbits de navegació dels usuaris. Si contineu navegant, accepteu la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador per, si així ho desitja, impedir que aquestes siguin instal·lades en el seu disc dur, tot i que haurà de tenir en compte que aquesta acció podria ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web. Més informació Accepto